Monday, January 16, 2012

van 5 graden tot 32 graden

DSC_0364

DSC_0370

Lieve Papa,

Mama zei dat ik braf was geweest in het vliegtuig. Ik zat altijd op mijn stoel. Weet Papa waarom? Ik was zo blij omdat ik naar mijn favorite filmjes kon kijken! Woezel & Pip, Kikker, Ernie en Bert, mijn alle vriendjes waren daar! Ik was een keer wakker in het midden van mijn slaap. Toen ik wakker was, wilde ik de TV weer ann zetten. Mama zag dat mijn ogen nog steeds half dicht waren. Zij zei NEE en vroeg me om weer te slapen. Ik huilde en huilde en huilde. Mama 'hug' me en ik viel weer in slaap. Mama kon niet goed slapen maar zij probeerde ze rust te nemen terwijl ik sliep.

On de weg naar Ipoh, heeft Poh Poh een ijsje gekocht voor mij. Het was lekker! Buiten is so warm en licht.

kusjes,
Piet & Mama

No comments: